Live-band

Day Out is de energieke Nederlandse liveband voor jouw evenement, optredens in muziekcafe's, tentfeesten en bruiloften. De beste livemuziek!

Welkom op de website van live band Day Out! Day Out is een 6-koppige jonge professionele liveband die garant staat voor een bruisend feest. Day Out speelt een repertoire met een mix van pop/rock, nederlandstalig en soul/funk covers. Kortom: passende live muziek voor elke gelegenheid.

De leden van Day Out hebben in het verleden ruime ervaring opgedaan in verschillende live bands en spelen sinds 2009 in deze succesvolle samenstelling. Kijk op de site voor meer informatie.

Feest, studentenfeest, tentfeest of evenement?

Of je nou op zoek bent naar een partyband voor een studentenfeest, tentfeest, evenement, feest of optreden in een club of discotheek. Deze top40 muziekband weet op elke gelegenheid en op elk podium het dak er af te spelen. Day Out liveband zorgt met de juiste muziek en de juiste sfeer dat het echt feest wordt.

Partyband huren of boeken?

Op zoek naar een live band om te huren of te boeken? Day Out muziekband werkt zonder boekingskantoor of artiestenbureau. Door een directe boeking van Day Out liveband zonder tussenschakels ben je altijd verzekerd van een scherpe prijs. Voor studentenfeesten rekent Day Out partyband met een speciaal tarief, zodat jouw studentenfeest een groot succes wordt. Voor boekingen van deze liveband kun je contact met ons opnemen via de contactpagina van Day Out coverband.

Muziekband uit Utrecht en Amsterdam

Day Out muziekband heeft zijn basis in Utrecht en bestaat uit muzikanten uit Utrecht en Amsterdam. Naast de regio's van Amsterdam en Utrecht is deze liveband natuurlijk ook te boeken voor een feest of evenement in Rotterdam, Delft, Amersfoort, Den Bosch, Leiden, Nijmegen en Enschede. Maar ook voor een studentenfeest of tentfeest in Zwolle, Den Haag, Breda, Alkmaar, Deventer of Apeldoorn.

Showband en liveband Day Out

Day Out is een echte showband die zich thuisvoelt op het podium. Deze ultieme showband weet van elk optreden een spetterende show te maken met opzwepende feestmuziek, zodat jouw feest een groot succes wordt. Check de site voor meer informatie over deze muziekband.